Čemu se můžeme naučit od TOP firem v UK?

Mezi TOP společnosti, pro které chtějí lidé ve Velké Británii pracovat patří firmy jako BBC, Amazon, McKinsey, JPMorgan Chase nebo EY. Před nedávnem jsem četl článek, který pojednává o tom, co se od těchto firem můžeme naučit. Jsou to často věci, které říkáme i za VimVic.cz. Jsem rád, že jdeme dobrým směrem. Jaké věci to jsou?

Nenechte v tom HR samotné

Často propagace značky není o jen a pouze o rozpočtu (ačkoliv tam peníze hrají zásadní roli), ale také o spolupráci mezi jednotlivými odděleními. Hlavně mezi marketingem a HR. Ale je důležité si uvědomit, že talent se ve společnosti nachází ve všech odděleních a proto plynulá komunikace je nepostradatelná. Díky této komunikaci je pak možné vědět, a promovat, vaši unikátní značku. Pokud toto řeší jen HR bez efektivní komunikace s ostatními, zbytečně se okrádáte o zajímavé možnosti.

Buďte autentičtí

Vaši zaměstnanci jsou ti nejlepší na to, aby vysvětlili, proč je vaše firma ta nejlepší. Říká se, že prohlášení zaměstnance v tomto směru je až 3x důvěryhodnější než když to samé řekne ředitel (a těžko říct kolik násobně lepší než prohlášení v textu na vašem webu). Jak toho můžete využít? Case studies na váš web, příspěvky zaměstnanců na blog nebo tvorba jiného obsahu, který mohou sdílet na sítích. A tím se dostáváme k..

Video

Video je jedním z nejefektivnějších formátů, jak oslovit vaše publikum. Jednou z cest je tvorba videa, které můžete používat delší čas. Není divu, že video patří ve VimVic.cz k jednomu z top nástrojů pro naše klienty.

Ukázka z dílny VimVic.cz:

Druhou možností je požádat zaměstnance o tvorbu obsahu, který mohou jak oni, tak vy, sdílet na sociálních sítích (např. Facebook, Linkedin).

Jak vidíte, je to hodně o komunikaci ve firmě a potom tvorbě zajímavého obsahu. Nemusí to být nic za statisíce, a internet dnes funguje na nábor velmi dobře.

Pokud si chcete přečíst článek v originále, jde zde.

 

0 komentáøù

Pøidat komentáø

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

3 mýty o štěstí

3 mýty o štěstí

Každý hledáme štěstí. Když se lidí zeptáte, co od života chtějí a jaké mají cíle, často odpoví právě, že být šťastný (a spokojený). V naší společnosti je ale ukotvena řada mýtu a falešných představ o štěstí. Pojďme se podívat na 3 z nich. První mýtus: Máme povinnost...

číst více
Linkedin LION – pro a proti propojování se s každým

Linkedin LION – pro a proti propojování se s každým

U více a více lidí na Linkedinu vídám zkratku LION. Je to akronym pro Linkedin Open Networker. Tedy je to člověk, který se propojuje s každým bez ohledu na to, jestli daného člověka zná a nebo ne. Jaké jsou pro a proti tohoto přístupu? Co je LION? Linkedin Open...

číst více
Jak se uplatnit u top firmy

Jak se uplatnit u top firmy

Od mala je nám vtloukána do hlavy mantra - dobře se uč a najdeš si dobrou práci. Ale je to tak? Je pravdou, že ti, kteří se dobře učili, mají nejlepší práci? Znám hodně lidí se skvělou prací, ale tu získali ne tím, že se dobře učili. Co je tedy důležité? Na webu E15...

číst více