Čemu se můžeme naučit od TOP firem v UK?

Mezi TOP společnosti, pro které chtějí lidé ve Velké Británii pracovat patří firmy jako BBC, Amazon, McKinsey, JPMorgan Chase nebo EY. Před nedávnem jsem četl článek, který pojednává o tom, co se od těchto firem můžeme naučit. Jsou to často věci, které říkáme i za VimVic.cz. Jsem rád, že jdeme dobrým směrem. Jaké věci to jsou?

Nenechte v tom HR samotné

Často propagace značky není o jen a pouze o rozpočtu (ačkoliv tam peníze hrají zásadní roli), ale také o spolupráci mezi jednotlivými odděleními. Hlavně mezi marketingem a HR. Ale je důležité si uvědomit, že talent se ve společnosti nachází ve všech odděleních a proto plynulá komunikace je nepostradatelná. Díky této komunikaci je pak možné vědět, a promovat, vaši unikátní značku. Pokud toto řeší jen HR bez efektivní komunikace s ostatními, zbytečně se okrádáte o zajímavé možnosti.

Buďte autentičtí

Vaši zaměstnanci jsou ti nejlepší na to, aby vysvětlili, proč je vaše firma ta nejlepší. Říká se, že prohlášení zaměstnance v tomto směru je až 3x důvěryhodnější než když to samé řekne ředitel (a těžko říct kolik násobně lepší než prohlášení v textu na vašem webu). Jak toho můžete využít? Case studies na váš web, příspěvky zaměstnanců na blog nebo tvorba jiného obsahu, který mohou sdílet na sítích. A tím se dostáváme k..

Video

Video je jedním z nejefektivnějších formátů, jak oslovit vaše publikum. Jednou z cest je tvorba videa, které můžete používat delší čas. Není divu, že video patří ve VimVic.cz k jednomu z top nástrojů pro naše klienty.

Ukázka z dílny VimVic.cz:

Druhou možností je požádat zaměstnance o tvorbu obsahu, který mohou jak oni, tak vy, sdílet na sociálních sítích (např. Facebook, Linkedin).

Jak vidíte, je to hodně o komunikaci ve firmě a potom tvorbě zajímavého obsahu. Nemusí to být nic za statisíce, a internet dnes funguje na nábor velmi dobře.

Pokud si chcete přečíst článek v originále, jde zde.

 

0 komentáøù

Pøidat komentáø

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

30 minut o samotě

Nedávno jsem narazil na podnětný citát - „Všechny problémy lidstva pocházejí z naší neschopnosti posedět tiše o samotě v místnosti.“ (Blaise Pascal). Skutečně je to takový problém? A proč tomu tak je? Z vlastní zkušenosti mohu říci, že to tak jednoduché není. Nejsme...

číst více
3 mýty o štěstí

3 mýty o štěstí

Každý hledáme štěstí. Když se lidí zeptáte, co od života chtějí a jaké mají cíle, často odpoví právě, že být šťastný (a spokojený). V naší společnosti je ale ukotvena řada mýtu a falešných představ o štěstí. Pojďme se podívat na 3 z nich. První mýtus: Máme povinnost...

číst více
Linkedin LION – pro a proti propojování se s každým

Linkedin LION – pro a proti propojování se s každým

U více a více lidí na Linkedinu vídám zkratku LION. Je to akronym pro Linkedin Open Networker. Tedy je to člověk, který se propojuje s každým bez ohledu na to, jestli daného člověka zná a nebo ne. Jaké jsou pro a proti tohoto přístupu? Co je LION? Linkedin Open...

číst více