Mezi TOP společnosti, pro které chtějí lidé ve Velké Británii pracovat patří firmy jako BBC, Amazon, McKinsey, JPMorgan Chase nebo EY. Před nedávnem jsem četl článek, který pojednává o tom, co se od těchto firem můžeme naučit. Jsou to často věci, které říkáme i za VimVic.cz. Jsem rád, že jdeme dobrým směrem. Jaké věci to jsou?
Nenechte v tom HR samotné
Často propagace značky není o jen a pouze o rozpočtu (ačkoliv tam peníze hrají zásadní roli), ale také o spolupráci mezi jednotlivými odděleními. Hlavně mezi marketingem a HR. Ale je důležité si uvědomit, že talent se ve společnosti nachází ve všech odděleních a proto plynulá komunikace je nepostradatelná. Díky této komunikaci je pak možné vědět, a promovat, vaši unikátní značku. Pokud toto řeší jen HR bez efektivní komunikace s ostatními, zbytečně se okrádáte o zajímavé možnosti.
Buďte autentičtí
Vaši zaměstnanci jsou ti nejlepší na to, aby vysvětlili, proč je vaše firma ta nejlepší. Říká se, že prohlášení zaměstnance v tomto směru je až 3x důvěryhodnější než když to samé řekne ředitel (a těžko říct kolik násobně lepší než prohlášení v textu na vašem webu). Jak toho můžete využít? Case studies na váš web, příspěvky zaměstnanců na blog nebo tvorba jiného obsahu, který mohou sdílet na sítích. A tím se dostáváme k..
Video
Video je jedním z nejefektivnějších formátů, jak oslovit vaše publikum. Jednou z cest je tvorba videa, které můžete používat delší čas. Není divu, že video patří ve VimVic.cz k jednomu z top nástrojů pro naše klienty.
Ukázka z dílny VimVic.cz:
Druhou možností je požádat zaměstnance o tvorbu obsahu, který mohou jak oni, tak vy, sdílet na sociálních sítích (např. Facebook, Linkedin).
Jak vidíte, je to hodně o komunikaci ve firmě a potom tvorbě zajímavého obsahu. Nemusí to být nic za statisíce, a internet dnes funguje na nábor velmi dobře.
Pokud si chcete přečíst článek v originále, jde zde.
0 komentáøù