E-Business večer – nový koncept eventu

Na českou online scénu jsme se s Adsalvou rozhodli přijít s novým konceptem eventu, který zde zatím chybí. Jaké jsou hlavní rysy E-Business večera (dále EBV), v čem je jeho přidaná hodnota a co od něj očekáváme?

Hlavní charakteristiky EBV

EBV je komornější event (30-40 lidí), kde, narozdíl od větších akcí a konferencí, má návštěvník možnost hovořit přímo se speakery a aktivně se podílet na netowrkingu. Je to akce, která se odehrává živě, ne online.

Formát eventu je jednoduchý:

  1. Úvodní slovo (10 minut)
  2. První přednáška (20-30 minut)
  3. Přestávka spojená s networkingem (cca 30 minut)
  4. Druhá přednáška (20-30 minut)
  5. Networking a volná zábava (60 a více minut)

Neformální atmosféra je zásadní. Chceme posilovat komunitu v online marketingu. Není to o koroporátních prezentacích a způsobech. Účastníci si často tykají a networking je brán jako velmi důležitá součast setkání.

EBV se často koná v různých firmách, které mají velkou část svého byznysu online.

EBV se koná cca 1x měsíčně s tím, že máme připraveny cca 3 témata večera ve frontě.

Přidaná hodnota akce

  • Potkáte top odborníky, kteří hovoří na témata, která vás zajímají. Témata vždy souvisí s online marketingem.
  • Potkáte hodně zajímavých lidí a kolegů z online marketingu a navíc si pocvičíte jednoduchý a neformální networking.
  • Z akce jsou pořizovány foto a video materiály. Zachováte si tak pěknou vzpomínku.
  • Pro firmu, která by EBV u sebe chtěla hostit, je to pěkné PR při nízkých nákladech (o celou organizaci se stará Adsalva)

Co od EBV očekáváme?

Je to hlavně edukace online komunity a prohloubení vztahů. Akce si neklade za cíl být pro Adsalva výdělečná, ale děláme jí také proto, že nám záleží, aby online marketing byl v ČR na vysoké úrovni a k tomu toto sdílení know-how a prohlubování vztahů velmi pomáhá.

Chtěli byste se zapojit jako host či speaker do EBV? Napište mi na Linkedin nebo na prax@adsalva.com.

PS: S pořádáním podobných eventů máme velké zkušenosti z HR nohy našeho byznysu, kdy jsme pořádali více než 10 HR večerů.

0 komentáøù

Pøidat komentáø

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

3 mýty o štěstí

3 mýty o štěstí

Každý hledáme štěstí. Když se lidí zeptáte, co od života chtějí a jaké mají cíle, často odpoví právě, že být šťastný (a spokojený). V naší společnosti je ale ukotvena řada mýtu a falešných představ o štěstí. Pojďme se podívat na 3 z nich. První mýtus: Máme povinnost...

číst více
Linkedin LION – pro a proti propojování se s každým

Linkedin LION – pro a proti propojování se s každým

U více a více lidí na Linkedinu vídám zkratku LION. Je to akronym pro Linkedin Open Networker. Tedy je to člověk, který se propojuje s každým bez ohledu na to, jestli daného člověka zná a nebo ne. Jaké jsou pro a proti tohoto přístupu? Co je LION? Linkedin Open...

číst více
Jak se uplatnit u top firmy

Jak se uplatnit u top firmy

Od mala je nám vtloukána do hlavy mantra - dobře se uč a najdeš si dobrou práci. Ale je to tak? Je pravdou, že ti, kteří se dobře učili, mají nejlepší práci? Znám hodně lidí se skvělou prací, ale tu získali ne tím, že se dobře učili. Co je tedy důležité? Na webu E15...

číst více