Na českou online scénu jsme se s Adsalvou rozhodli přijít s novým konceptem eventu, který zde zatím chybí. Jaké jsou hlavní rysy E-Business večera (dále EBV), v čem je jeho přidaná hodnota a co od něj očekáváme?
Hlavní charakteristiky EBV
EBV je komornější event (30-40 lidí), kde, narozdíl od větších akcí a konferencí, má návštěvník možnost hovořit přímo se speakery a aktivně se podílet na netowrkingu. Je to akce, která se odehrává živě, ne online.
Formát eventu je jednoduchý:
- Úvodní slovo (10 minut)
- První přednáška (20-30 minut)
- Přestávka spojená s networkingem (cca 30 minut)
- Druhá přednáška (20-30 minut)
- Networking a volná zábava (60 a více minut)
Neformální atmosféra je zásadní. Chceme posilovat komunitu v online marketingu. Není to o koroporátních prezentacích a způsobech. Účastníci si často tykají a networking je brán jako velmi důležitá součast setkání.
EBV se často koná v různých firmách, které mají velkou část svého byznysu online.
EBV se koná cca 1x měsíčně s tím, že máme připraveny cca 3 témata večera ve frontě.

Přidaná hodnota akce
- Potkáte top odborníky, kteří hovoří na témata, která vás zajímají. Témata vždy souvisí s online marketingem.
- Potkáte hodně zajímavých lidí a kolegů z online marketingu a navíc si pocvičíte jednoduchý a neformální networking.
- Z akce jsou pořizovány foto a video materiály. Zachováte si tak pěknou vzpomínku.
- Pro firmu, která by EBV u sebe chtěla hostit, je to pěkné PR při nízkých nákladech (o celou organizaci se stará Adsalva)
Co od EBV očekáváme?
Je to hlavně edukace online komunity a prohloubení vztahů. Akce si neklade za cíl být pro Adsalva výdělečná, ale děláme jí také proto, že nám záleží, aby online marketing byl v ČR na vysoké úrovni a k tomu toto sdílení know-how a prohlubování vztahů velmi pomáhá.
Chtěli byste se zapojit jako host či speaker do EBV? Napište mi na Linkedin nebo na prax@adsalva.com.
PS: S pořádáním podobných eventů máme velké zkušenosti z HR nohy našeho byznysu, kdy jsme pořádali více než 10 HR večerů.
0 komentáøù