Mastermind – náš pohled

Poslední dobou se vynořilo hodně online networkingů a mastermindů. Jakpak by také ne, když je nyní vše online. Mastermindy mají něco do sebe. Sejde se skupina lidí, kteří si mají pracovně a osobně co dát, a pod dohledem moderátora se společně snaží se navzájem posunout. Jaká je tedy naše verze mastermindu?

Spolu s Michalem Holubem a Martinem Čechákem jsme se rozhodli přistoupit k mastermindu z pohledu našich zkušeností. Jak tedy probíhá mastermind s námi?

Když se člověk zajímá o mastermind (případně i networking), nedříve ze všeho dostane krátký dotazník, který vyplní. Proč? Chceme lidi, se kterými spolupracujeme poznat blíže. Nejsme přeci jen práce, ale každý máme svoje cíle a vize, kterých chceme dosáhnout. Právě toto poznámí na bližší úrovni nám pomáhá dávat dohromady skupiny lidí, kteří si mají co dát.

Po té, co si společně řekneme, že daný člověk zapadne do naší skupiny, dostává tzv. hodnotový test. Je to kratoučký test, který vám řekne jaké hodnoty a jaký styl práce je pro vás důležitý.

Poté se dostáváme k samotnému mastermindu. Skupiny jsou rozděleny podle pracovního zařazení: ředitelé, online experti, obchodníci atd. (některé skupiny jsou ještě ve výstavbě).

Scházíme se 2x měsíčně. 1x měsíčně řešíme case study. To je konkrétní situace, kterou náš člen řeší u sebe ve firmě. Může se jednat o jakoukoliv otázku, která je dostatečně relevantní. Tato case study je připravena společně s moderátorem mastermindu a zadání této case study je na ostatní členy zasláno s předstihem několika dní, aby si mohli promyslet otázky a přispět tak na samotném setkání. Toto je jedna z velkých výhod – case study je s vámi připravena a konzultována pak skupinou cca 10 lidí, kteří jsou na stejné nebo obdobné pozici jako vy.

1x měsíčně probíhá mastermind pod vedením experta z praxe, který vystoupí z přednáškou. Po přednášce následuje moderovaná diskuze. Jedna z posledních přednášek byla od Zdeňka Štěpánka na téma Leader budoucnosti.

V rámci běhu celého roku se tak na každého ze skupiny dostane řada s case study (první zpětné vazby jsou skutečně nadšené), vyslechne si cca 10 přednášek na velmi aktuální témata od odborníků s následnou diskuzí, a to vše v bezpečném kruhu 10 – 12 lidí, kteří řeší stejné problémy jako vy.

Zaujala vás tato koncepce? Stačí se mi ozvat na Linkedinu a můžeme zjistit, jestli je tato forma osobního rozvoje pro vás to pravé.

0 komentáøù

Pøidat komentáø

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

3 mýty o štěstí

3 mýty o štěstí

Každý hledáme štěstí. Když se lidí zeptáte, co od života chtějí a jaké mají cíle, často odpoví právě, že být šťastný (a spokojený). V naší společnosti je ale ukotvena řada mýtu a falešných představ o štěstí. Pojďme se podívat na 3 z nich. První mýtus: Máme povinnost...

číst více
Linkedin LION – pro a proti propojování se s každým

Linkedin LION – pro a proti propojování se s každým

U více a více lidí na Linkedinu vídám zkratku LION. Je to akronym pro Linkedin Open Networker. Tedy je to člověk, který se propojuje s každým bez ohledu na to, jestli daného člověka zná a nebo ne. Jaké jsou pro a proti tohoto přístupu? Co je LION? Linkedin Open...

číst více
Jak se uplatnit u top firmy

Jak se uplatnit u top firmy

Od mala je nám vtloukána do hlavy mantra - dobře se uč a najdeš si dobrou práci. Ale je to tak? Je pravdou, že ti, kteří se dobře učili, mají nejlepší práci? Znám hodně lidí se skvělou prací, ale tu získali ne tím, že se dobře učili. Co je tedy důležité? Na webu E15...

číst více