Zajímavé affiliate statistiky pro 2020

Na affiliate marketingu (AM) se mi libí, že má velký potenciál. Můžete vydělávat od počítače s tím, že ani nemusíte tvořit produkt nebo službu. Jen se staráte o marketing. Inspirovat se můžeme v západních zemích, kde je AM již nedílnou součástí marketingu. Narazil jsem na zajímavý článek, kde jsou uvedena povzbudivá čísla, která ukazují, že toto odvětví je na vzestupu.

Pojďme se podívat na pár zajímavých statistik:

Už od 2015 zaznamenává AM ročně 10% růst a to bude pokračovat. I kvůli korona krizi lze očekávat, že online bude neustále posilovat.

AM je celosvětově odvětví v hodnotě 12 mld dolarů. Z těch 12 mld je více než 4 mld v USA a více než 1 mld v Německu. V ČR je to zatím na počátku a je otázka, kolik se protočí zde (viz Twitter konverzace). Nezapomeňme na ten růst z minulého bodu. Máme se na co těšit.

Většina značek působících v USA/EU nějak řeší AM. Studie uvádí, že je to 81%. Není totiž třeba velká investice a výsledky mohou být zajímavé.

Drtivá většina publisherů používají více než 1 affiliate síť.

Organická návštěvnost je nejkonverznějším zdrojem. Jak moc? Statistika uvádí, že organický návštěvník je více než 5x konverznější než ten, kterého přivede placený traffic.

Další statistiky, a to zejména na US trh, jsou k dohledání v rozsáhlém a pěkně odcitovaném článku.

0 komentáøù

Pøidat komentáø

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

30 minut o samotě

Nedávno jsem narazil na podnětný citát - „Všechny problémy lidstva pocházejí z naší neschopnosti posedět tiše o samotě v místnosti.“ (Blaise Pascal). Skutečně je to takový problém? A proč tomu tak je? Z vlastní zkušenosti mohu říci, že to tak jednoduché není. Nejsme...

číst více
3 mýty o štěstí

3 mýty o štěstí

Každý hledáme štěstí. Když se lidí zeptáte, co od života chtějí a jaké mají cíle, často odpoví právě, že být šťastný (a spokojený). V naší společnosti je ale ukotvena řada mýtu a falešných představ o štěstí. Pojďme se podívat na 3 z nich. První mýtus: Máme povinnost...

číst více
Linkedin LION – pro a proti propojování se s každým

Linkedin LION – pro a proti propojování se s každým

U více a více lidí na Linkedinu vídám zkratku LION. Je to akronym pro Linkedin Open Networker. Tedy je to člověk, který se propojuje s každým bez ohledu na to, jestli daného člověka zná a nebo ne. Jaké jsou pro a proti tohoto přístupu? Co je LION? Linkedin Open...

číst více